17/6/2020
Aquesta setmana practicarem la percussió corporal seguint l'esquema que ene marca la cançó:
I enguany el nostre ball de fi de curs el farem en família, preparau-vos tots i anem a ballar una Polka molt divertida. Voltros sereu els mestres de tota la vostra família per ensenyar-la:
MOLT BON ESTIU A TOTS I TOTES!
10/6/2020
Bon dia nins i nines, a continuació trobareu tres firtxes interactives que en haver-les acabades si pitjau sobre finish o terminado vos donarà dues opcions:
Avui practicarem les notes SOL-MI-DO al pentagrama a través de la següent fitxa interactiva:

Notes musicals do-mi-sol
I a continuació enserio divertirem repassant tot el que hem treballat al llarg d'aquest curs amb un TRIVIAL MUSICAL
I per acabar fes les des següents fitxes interactives de dicats rítmics:

Dictat rítmic 1

DICTAT MELODIC 2
3/6/2020
27/5/2020
Tal i com teniu preparat des de la setmana passada, preparu el vostre xil·lòfon i començam a tocar-lo:
Practica-ho un parell de vegades i fitxa't bé quines són les plaques que has de tocar.
20/5/2020
Aquesta setmana has d'aprendre la cançó dels Rellotges:
13/5/2020
Recordam la cançó de La pedreta
6/5/2020
La setmana passada us havíeu d'enregistrar picant els ritmes que teniu a continuació:


I ara apren-te aquesta cançó que ja havíem cantat a Infantil:
21/04/2020
Començarem llegint aquests tres ritmes:
24/03/2020
18/03/2020
Per començar podeu intentar llegir aquesta pàgina de ritmes clicant damunt l'enllaç Lectura de ritmes i després picar-los de mans o també amb algun instrument de creació pròpia. Vos aniré posant exemples de com crear-los.Bon dia nins i nines, a continuació trobareu tres firtxes interactives que en haver-les acabades si pitjau sobre finish o terminado vos donarà dues opcions:
Heu de clicar sobre la segona imatge i a continuació:
Posau el vostre nom, a Group heu de posar 2A, 2B o 2C. A School Subject hem de posar Inspector Joan Capó i finalment a email heu de posar: margalida74@gmail.com.
Així m'arribaran els vostres resultats!
Avui practicarem les notes SOL-MI-DO al pentagrama a través de la següent fitxa interactiva:

Notes musicals do-mi-sol
I a continuació enserio divertirem repassant tot el que hem treballat al llarg d'aquest curs amb un TRIVIAL MUSICAL
I per acabar fes les des següents fitxes interactives de dicats rítmics:

Dictat rítmic 1

DICTAT MELODIC 2
3/6/2020
Aquesta setmana, divendres celebram la Diada de Medi Ambient, per tal motiu ens aprendrem la cançó de LES TRES ERRES de El Pot Petit:
Aprofitam la reutilització de materials per a aquesta setmana construir un guitarra, pensau però que una guitarra té sis cordes!
Quan ja la tengeu acabada us enregistrareu to cant-la mentre cantau o acompanyau la cançó de LES TRES ERRES que heu après. Si no vos ha bastat també podreu construir unes maraques molt fàcils.
27/5/2020
Tal i com teniu preparat des de la setmana passada, preparu el vostre xil·lòfon i començam a tocar-lo:
Practica-ho un parell de vegades i fitxa't bé quines són les plaques que has de tocar.
Aquí teniu la fitxa de la cançó per poder pintar-la i guardar com a cançoner:
20/5/2020
Aquesta setmana has d'aprendre la cançó dels Rellotges:
I continuació vos pas la plantilla d'un xil·lòfon per a què pogueu imprimir-lo o dibuixar-lo, després l'heu de retallar i preparar per a poder practicar com si el tocàssim. La propera setmana parcticarem com fer-ho!
Aquí tens la mostra de com colorejar-lo per després poder practicar amb les notes.
I a continuació un tutorial per poder fer les baquetes que empraràs, ho entendràs mirant-ho perquè parla en portugués:
Recordam la cançó de La pedreta
Ara agafam dues pedretes, o dos pals. Dos objectes que tingueu per casa i feis la cançó segons les indicacions que vos marca la cançó, podeu enrtegistra-vos i enviar-m'ho.
I ara pintam els tres rellotges i copiam la partitura en un pentagrama que pots dibuixar o imprimir:
Aquí tens una fitxa de pentagramas per si la necessites per copiar la partitura anterior ( m'heu d'enviar una imatge de la còpia que heu fet de la partitura a margalidamassuti@joancapofelanitx.cat ):
Bon dia nins i nines, avui hem d'aprendre una cançó que vos servirà per treballar una altra de les àrees que teniu a l'horari de tasques d'aquesta setmana:
I després d'haver-la après, vos deix una ultra version d'aquesta cançó molt més divertida i preparada per a ballar-la. Preparats? Endavant amb el ball!
I ja que estam posats amb el ball, ara vos toca recordar aquesta cançó-dansa que vàreu fer a Infantil, i que també parla de les parts del cos i també vos ajuda a treballar la memòria:
I molt bé, la resposta correcta d la setmana passada era:
JOAN: RITME 2
JOSE LUÍS: RITME 1
TOMEU JOAN: RITME 3
29/04/2020La setmana passada us havíeu d'enregistrar picant els ritmes que teniu a continuació:

I aquesta setmana n'heu de fer el reconeixement auditiu a través de tres companys vostres que ens ho van passar. Escoltau bé i anau anotant devora el nom del company quin ritme fa cada un :
Ara escriu els números del ritme que ha interpretat cada un dels teus companys:
JOAN : RITME________________
JOSÉ LUÍS: RITME ______________
TOMEU JOAN: RITME: ____________
Després envia'm un correu amb les respostes dels ritmes dels teus companys juntament amb un ritme de quatre pulsacions que t'hauràs inventat tu a margalidamassuti@joancapofelanitx.cat.

I ara apren-te aquesta cançó que ja havíem cantat a Infantil:
21/04/2020
Començarem llegint aquests tres ritmes:
Després d'haver-les llegit els piques de mans i em passau un video a margalidamassuti@joancapofelanitx.cat per al proper dia fer un reconeixement rítmic a través de tres de vosaltres.
I com que aquesta semana és Sant Jordi ara veure un conte musicat fet per na Cristina Llabrés (mestra de música del CEIP Es Puig de Lloseta) sobre la Llegenda:
Que passeu molt bona setmana i pensau a enviar-me els enregistraments dels ritmes!
24/03/2020
Aquesta setmana repassarem l'escriptura al pentagrama i la lectura de les notes MI-SOL i LA a través del següent video tutorial.
I ara practicam la lectura d'aquestes notes:

Practicarem també com es dibuixa la Clau de Sol. Dibuixa't un PENTAGRAMA ( cinc línies ) i després mirant el tutorial intenta dobuixar-la tu:
Et deix una fitxa per si la vols imprimir i practicar l'escriptura:

Feim un tambors:
I a continuació practica la diferenciació de veu aguda i greu a través de l'audició: La ci darem la mano de W.A. Mozart.
Benvinguts a la plataforma que emprarem per comunicar-nos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.