SEGON

17/6/2020
Aquesta setmana practicarem la percussió corporal seguint l'esquema que ene marca la cançó:

I enguany el nostre ball de fi de curs el farem en família, preparau-vos tots i anem a ballar una Polka molt divertida. Voltros sereu els mestres de tota la vostra família per ensenyar-la:


MOLT BON ESTIU A TOTS I TOTES!

10/6/2020
Bon dia nins i nines, a continuació trobareu tres firtxes interactives que en haver-les acabades si pitjau  sobre finish o terminado vos donarà dues opcions:
Heu de clicar sobre la segona imatge i a continuació:
Posau el vostre nom, a Group heu de posar 2A, 2B o 2C. A School Subject hem de posar Inspector Joan Capó i finalment a email heu de posar: margalida74@gmail.com. 
Així m'arribaran els vostres resultats!

Avui practicarem les notes SOL-MI-DO  al pentagrama a través de la següent fitxa interactiva:


Notes musicals do-mi-sol
I a continuació enserio divertirem repassant tot el que hem treballat al llarg d'aquest curs amb un TRIVIAL MUSICAL
I per acabar fes les des següents fitxes interactives de dicats rítmics:

Dictat rítmic 1

DICTAT MELODIC 2

3/6/2020
Aquesta setmana, divendres celebram la Diada de Medi Ambient, per tal motiu ens aprendrem la cançó de LES TRES ERRES de El Pot Petit:

Aprofitam la reutilització de materials per a aquesta setmana construir un guitarra, pensau però que una guitarra té sis cordes!

Quan ja la tengeu acabada us enregistrareu to cant-la mentre cantau o acompanyau la cançó de LES TRES ERRES que heu après. Si no vos ha bastat també podreu construir unes maraques molt fàcils.


27/5/2020
Tal i com teniu preparat des de la setmana passada, preparu el vostre xil·lòfon i començam a tocar-lo:



Practica-ho un parell de vegades i fitxa't bé quines són les plaques que has de tocar.

Aquí teniu la fitxa de la cançó per poder pintar-la i guardar com a cançoner:


20/5/2020
Aquesta setmana has d'aprendre la cançó dels Rellotges:




I continuació vos pas la plantilla d'un xil·lòfon per a què pogueu imprimir-lo o dibuixar-lo, després l'heu de retallar i preparar per a poder practicar com si el tocàssim. La propera setmana parcticarem com fer-ho!

Aquí tens la mostra de com colorejar-lo per després poder practicar amb les notes. 



I a continuació un tutorial per poder fer les baquetes que empraràs, ho entendràs mirant-ho perquè parla en portugués:




13/5/2020
Recordam la cançó de La pedreta


Ara agafam dues pedretes, o dos pals. Dos objectes que tingueu per casa i feis la cançó segons les indicacions que vos marca la cançó, podeu enrtegistra-vos i enviar-m'ho.

I ara pintam els tres rellotges i copiam la partitura en un pentagrama que pots dibuixar o imprimir:
Aquí tens una fitxa de pentagramas per si la necessites per copiar la partitura anterior ( m'heu d'enviar una imatge de la còpia que heu fet de la partitura a margalidamassuti@joancapofelanitx.cat ):

6/5/2020


Bon dia nins i nines, avui hem d'aprendre una cançó que vos servirà per treballar  una altra de les àrees que teniu a l'horari de tasques d'aquesta setmana:
I després d'haver-la après, vos deix una ultra version d'aquesta cançó molt més divertida i preparada per a ballar-la. Preparats? Endavant amb el ball!


I ja que estam posats amb el  ball, ara vos toca recordar aquesta cançó-dansa que vàreu fer a Infantil, i que també parla de les parts del cos i  també vos ajuda a treballar la memòria:



I molt bé, la resposta correcta d la setmana passada era: 
                                      JOAN: RITME 2
                                      JOSE LUÍS: RITME 1
                                      TOMEU JOAN: RITME 3
29/04/2020

La setmana passada us havíeu d'enregistrar picant els ritmes que teniu a continuació:



I aquesta setmana n'heu de fer el reconeixement auditiu a través de tres companys vostres que ens ho van passar. Escoltau bé i anau anotant devora el nom del company quin ritme fa cada un :








Ara escriu els números del ritme que ha interpretat cada un dels teus companys:
  
JOAN : RITME________________
JOSÉ LUÍS:   RITME ______________
TOMEU JOAN: RITME: ____________

Després envia'm un correu amb les respostes dels ritmes dels teus companys juntament amb un ritme de quatre pulsacions que t'hauràs inventat tu a margalidamassuti@joancapofelanitx.cat. 


I ara apren-te aquesta cançó que ja havíem cantat a Infantil:

21/04/2020
Començarem llegint aquests tres ritmes:

Després d'haver-les llegit els piques de mans i em passau un video a margalidamassuti@joancapofelanitx.cat  per al proper dia fer un reconeixement rítmic a través de tres  de vosaltres. 
I com que aquesta semana és Sant Jordi ara veure un conte musicat  fet per na Cristina Llabrés (mestra de música del CEIP Es Puig de Lloseta) sobre la  Llegenda:



Que passeu molt bona setmana i pensau a enviar-me els enregistraments dels ritmes!



24/03/2020
Aquesta setmana repassarem l'escriptura al pentagrama i la lectura de les notes MI-SOL i LA a través del següent video tutorial.
I ara practicam la lectura d'aquestes notes:
The Sweetest Melody: Pitch-Labeling Practice Worksheets Music Math, Music Classroom, Piano Lessons, Music Lessons, Music Lesson Plans, Music Poster, 2nd Grade Music, Musik Player, Music Theory Worksheets
Practicarem també com es dibuixa la Clau de Sol. Dibuixa't un PENTAGRAMA ( cinc línies ) i després mirant el tutorial intenta dobuixar-la tu:
Et deix una fitxa per si la vols imprimir i practicar l'escriptura:
Clave de Sol - para colorir e ligar os pontos
18/03/2020
Per començar podeu intentar llegir aquesta pàgina de ritmes clicant damunt l'enllaç Lectura de ritmes i després picar-los de mans o també amb algun instrument de creació pròpia. Vos aniré posant exemples de com crear-los.
Feim un tambors:


I a continuació practica la diferenciació de veu aguda i greu a través de l'audició: La ci darem la mano de W.A. Mozart.




Benvinguts a la plataforma que emprarem per comunicar-nos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.